Rabu, 22 Julai 2009

PertEmpUrAN Di kUaLa LuMpUr

Tanggal 19 hari bulan tahun 2009, aku dan konco-konco aku telah turun ke medan perang untuk berperang demi kehidupan kami semua.. Antara konco-konco aku adalah Ina, Pia, Mizah dan juga Yati.. Kami berlima telah mengambil keputusan untuk keluar berperang pada jam 8.30 pagi. Dalam perjalanan ke medan pertempuran, kami telah mengenalpsti beberapa tempat untuk kami serang. Tepat jam 9.30 pagi perjalanan kami bermula tanpa sebarang halangan. Tempat pertama yang kami serang adalah Mid Valley.. kami dapati terdapat banyak musuh yang menanti kehadiran kami.. Malangnya, kami semua tewas di sana.. Ikutkan hati kami semua ingin menyerang pawagam di sana, tetapi kami terpaksa mengeluarkan bendera putih kerana terlalu ramai musuh berbanding kami berlima. Tiba-tiba kami semua terjumpa suatu tempat yang dipenuhi dengan makanan. Kami mengambil keputusan untuk singgah sebentar sebelum kami meneruskan perjuangan kami.
Tempat seterusnya yang menjadi sasaaran kami adalah tempat yang di penuhi dengan binatang yang berbulu.. Di sini kami mengambil keputusan untuk tidak melakukan serangan kerana makhluk yang ada di sana semuanya cute belaka.. Kami menarik diri di sini..





SErANgAN pERTAMA dI mID vElLeY


Serangan seterunya adalah di kawasan hitam yang digelar Masjid India.. Di sini kami berjaya merampas pelbagai peralatan yang menarik.. Musuh kami semua tunduk tanda hormat dan takut pada kami. Muahahaha.. antara barang yang aku rampas adalah 2 pasang jam yang dianggarkan berharga RM 10, 5 kerongsang yang bernilai RM 10 juga, 2 pasang kerongsang berbentuk daun yang berhargA RM 6 dan sehelai kain batik yang berharga RM 17.50 itu pun setelah aku memaksa musuh aku menurukan harga. Itu hanya barang aku sahaja.. Barang konco-konco aku, aku tidak dapat nyatakan disini atas sebab ETIKA KERAHSIAAN.
Setelah penat kehulu-kehilir kami mengambil keputusan untuk berhenti menyerahkan diri kepada PENCIPTA di Masjid India..


Setelah mendapat ketenangan, kami mengambil keputusan untuk mencari satu lagi tempat yang telah kami rancang untuk melakukan serang hendap. Kini tiba lah masa kami semua mendarat di Sogo.. Lagi ramai orang dekat sini.. setelah bergelut di dalam Sogo dalam keadaan berkaki ayam di sebabkan lenguh, akhirnya kami berjaya menawan 3 helai baju dan banyak lagi... Muahahaha



1 ulasan:

  1. bestnyer....
    tahniah perjuangan anda berjaya...
    anugerah akan dikurnikan...
    heheheheh

    BalasPadam